Elektrocentrála střídavého napětí HONDA, EG 3600

Elektrocentrála EG 3600: ryze profesionální model střední, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.     

Skladem
Kód: 15191
Značka: HONDA
44 990,22 Kč 37 182 Kč bez DPH 44 990,22 Kč / 1 ks
Kategorie: Elektrocentrály jednofázové
Záruka: 5 let
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 3600
Technologie regulace el.výstupu: D-AVR
Stejnosměrný výstup: -
Objem palivové nádrže (litrů): 24
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 12
Model motoru: Honda GX 270
Startování: Ruční
Suchá hmotnost (kg): 68
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 96
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 77 x 58
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 79
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 13,9
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Jmenovitý výkon (VA): 3200
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 681 x 530 x 571
Zdvihový objem (cm3): 270
Objem olejové náplně (litrů): 1,1
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000

Základní specifikace elektrocentrály střídavého napětí HONDA, EG 3600

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 2x Schuko (16A 230V).Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: