Elektrocentrála střídavého napětí HONDA, EM 30

Elektrocentrála EM 30: model, jednofázové elektrocentrály s cyklokonvertorem. Patentovaná technologie cyklokonvertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v kompaktním rámu se zvětšenou nádrží.        

 

Objednáno
Kód: 15194
Značka: HONDA
42 990,09 Kč 35 529 Kč bez DPH 42 990,09 Kč / 1 ks
Kategorie: Elektrocentrály jednofázové
Záruka: 5 let
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 3000
Technologie regulace el.výstupu: Cyklokonvertor
Stejnosměrný výstup: 12 V / 12 A
Objem palivové nádrže (litrů): 9,7
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 6
Model motoru: Honda GX 200
Startování: Ruční
Suchá hmotnost (kg): 32
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 96
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm): 68 x 54
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 79
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 11,4
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Jmenovitý výkon (VA): 2600
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 445 x 402 x 480
Zdvihový objem (cm3): 196
Objem olejové náplně (litrů): 0,55
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): max. 3600

Základní specifikace elektrocentrály střídavého napětí HONDA, EM 30

Tato malá, lehká benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála disponuje i stejnosměrným výstupem 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) společný tepelný jistič, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolky chodu (zelená) a mazání (červená) a hlavní vypínač motoru. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: