Elektrocentrála střídavého napětí HONDA, SP 10 H s podvozkem
Elektrocentrála SP 10 H: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.
Kategorie: | Elektrocentrály jednofázové |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Elektrický výstup: | 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA): | 10000 |
Technologie regulace el.výstupu: | Kondenzátor |
Stejnosměrný výstup: | - |
Objem palivové nádrže (litrů): | 20 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): | 5 |
Model motoru: | HONDA GX 630 |
Startování: | Elektrické |
Suchá hmotnost (kg): | 135 |
Třída krytí: | IP 23 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 96 |
Systém zapalování: | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Vrtání a zdvih (mm): | 77 x 58 |
Typ elektrocentrály: | Jednofázový |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): | 97 |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 43,5 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 230 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 1080 x 580 x 580 |
Zdvihový objem (cm3): | 688 |
Objem olejové náplně (litrů): | 1,9 |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | 3000 |
Základní specifikace elektrocentrály střídavého napětí HONDA, SP 10 H s podvozkem
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.