Elektrocentrála střídavého napětí HONDA, SP 10 H s podvozkem

Elektrocentrála SP 10 H: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

Skladem
Kód: 15200
Značka: HONDA
104 990,49 Kč 86 769 Kč bez DPH 104 990,49 Kč / 1 ks
Kategorie: Elektrocentrály jednofázové
Záruka: 5 let
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 10000
Technologie regulace el.výstupu: Kondenzátor
Stejnosměrný výstup: -
Objem palivové nádrže (litrů): 20
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 5
Model motoru: HONDA GX 630
Startování: Elektrické
Suchá hmotnost (kg): 135
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 96
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih (mm): 77 x 58
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 97
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 43,5
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1080 x 580 x 580
Zdvihový objem (cm3): 688
Objem olejové náplně (litrů): 1,9
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000
Elektrocentrála střídavého napětí HONDA, SP 10 H s podvozkem 2
ZdarmaZdarma

Základní specifikace elektrocentrály střídavého napětí HONDA, SP 10 H s podvozkem

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: