Neohodnoceno

Rámová profesionální elektrocentrála HONDA, SP 3 HL

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení nebo napájení ručního elektronářadí. Tato jednoduchá a lehká "rámovka" SP 3 HL má odolnou konstrukci, spolehlivý start, objemnou palivovou nádrž pro schopnost nepřetržitě a dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Skladem
Kód: 15227
29 990 Kč –3 % 28 990 Kč 23 958,68 Kč bez DPH
Kategorie: Produkty VYZA Professional
Záruka: 5 let
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 3000
Technologie regulace el.výstupu: Kondenzátor
Stejnosměrný výstup: -
Objem palivové nádrže (litrů): 16
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 16
Model motoru: Honda GX 200
Startování: Ruční
Suchá hmotnost (kg): 45
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97
Systém zapalování: Tranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm): 68 x 54
Typ elektrocentrály: Rámová
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 13
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 590 x 425 x 420
Zdvihový objem (cm3): 196
Objem olejové náplně (litrů): 0,6
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000

Elektrocentrála SP 3 HL: základní model jednofázových rámových elektrocentrál s regulací výstupu kondenzátorem. Palivová nádrž na 16 l paliva umožňuje pracovní četě nepřetržitě pracovat bez nutnosti tankování. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem.        

NEJMENŠÍ RÁMOVKA S největší nádrží

Tato malá, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení nebo ručního elektronářadí. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu stejně jako do domácích podmínek. Díky velké palivové nádrži na 16 l benzínu je elektrocentrála schopna nepřetržitě a spolehlivě pracovat po dobu pracovní směny bez nutnosti přestávek pro tankování. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 20 mm. Ten zajišťuje dostatečnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: