Neohodnoceno

Rámová profesionální elektrocentrála HONDA, SP 6 H AVR

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a jiných spotřebičů s elektronikou. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 6 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Skladem
Kód: 15245
48 990 Kč 40 487,60 Kč bez DPH
Kategorie: Produkty VYZA Professional
Záruka: 5 let
Elektrický výstup: 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 6000
Technologie regulace el.výstupu: AVR
Stejnosměrný výstup: -
Objem palivové nádrže (litrů): 5,3
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 3
Model motoru: HONDA GX390
Startování: Ruční
Suchá hmotnost (kg): 70
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Typ elektrocentrály: Jednofázový
Chlazení: Nucené vzduchem
Jmenovitý proud (A): 26
Jmenovité napětí (V): 230
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 805 x 500 x 500
Zdvihový objem (cm3): 389
Objem olejové náplně (litrů): 1,1
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000
Rámová profesionální elektrocentrála HONDA, SP 6 H AVR
ZdarmaZdarma

Elektrocentrála SP 6 H AVR: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.        

Stavební RÁMOVKA velkého výkonu s avr

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů nebo přístrojů s elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: