Elektrocentrála třífázová HONDA, ECT 7000

Elektrocentrála ECT 7000: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.  

Skladem
Kód: 15263
Značka: HONDA
44 978,12 Kč 37 172 Kč bez DPH 44 978,12 Kč / 1 ks
Kategorie: Elektrocentrály třífázové
Záruka: 2 roky
Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz
Maximální výkon (VA): 7000 / 4000
Technologie regulace el.výstupu: Indukční trafo
Objem palivové nádrže (litrů): 6,2
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod): 3,2
Model motoru: Honda GX 390
Startování: Ruční
Suchá hmotnost (kg): 77
Třída krytí: IP 23
Garantovaná hladina hluku - dB(A): 97
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Typ elektrocentrály: Jednofázový / Třífázový
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): 86
Chlazení: Nucené vzduchech
Jmenovitý proud (A): 16 / 9,5
Jmenovitá frekvence (Hz): 50
Jmenovité napětí (V): 230 / 400
Jmenovitý výkon (VA): 3600 / 6500
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 800 x 550 x 540
Zdvihový objem (cm3): 389
Objem olejové náplně (litrů): 1,1
Typ motoru: 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): 3000

Základní specifikace elektrocentrály třífázové HONDA, ECT 7000

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala  vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály.Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 2x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: